American Leadership Academy
Masz 16-19 lat? Chcesz rozwinąć umiejętności współpracy, komunikacji oraz kreatywnego i krytycznego myślenia? Ten projekt jest dla Ciebie!
“American Leadership Academy” to dwuetapowy kurs, którego celem jest wyposażenie uczestników w kluczowe kompetencje przyszłości.
Pierwszy etap Akademii to cykl czterech spotkań online łączących interaktywne wykłady, studia przypadków i ćwiczenia praktyczne.
Przepustką do drugiego etapu będzie posiadanie certyfikatu i udział w konkursie na najciekawsze zgłoszenia w postaci trzyminutowego filmu, prezentującego plan realizacji projektu społecznego odpowiadającego na istotną potrzebę społeczności uczestnika.
Osoby wyłonione w konkursie zostaną zaproszone na 5-dniowe szkolenie w Warszawie. Celem szkolenia będzie wzmocnienie zdobytej wiedzy i umiejętności oraz przygotowanie do samodzielnego lub zespołowego przeprowadzania działań w swoim środowisku, z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców oraz lokalnych spraw i tematów.
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.