Misja i zasady Eurodesku
Zwiększanie świadomości młodych ludzi na temat mobilności i zachęcanie ich do aktywności obywatelskiej - taka jest nasza misja. Realizując ją kierujemy się dziesięcioma uniwersalnymi zasadami.
Eurodesk świadczy usługi wysokiej jakości, ponieważ:
- Współpracuje z wykwalifikowanymi i odpowiednio przeszkolonymi specjalistami
- Nie pobiera opłat
- Uwzględnia indywidualne potrzeby każdej osoby
- Przekazuje informacje i porady wszystkim młodym ludziom
- Przekazuje informacje w sposób bezstronny
- Kieruje zainteresowane osoby do innych służb informacyjnych
- Umożliwia dostęp do informacji lokalnych i regionalnych w całej Europie
- Przekazuje informacje oparte na wiarygodnych opiniach i prawdziwych historiach
- Wskazuje programy wsparcia finansowego
- Polega na sprawdzonych i zaufanych źródłach informacji
Więcej informacji o zasadach, strukturze i historii Eurodesku znajdziesz na europejskiej stronie Eurodesku.