ReSet the Trend
,,ReSet the Trend" – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania Komisji Europejskiej, którem celem jest zachęcenie młodych Europejczyków do walki z fast fashion oraz szerzenie informacji o korzyściach środowiskowych płynących ze zrównoważonej produkcji tekstyliów.
Celem kampanii ,,ReSet the Trend" jest podniesienie świadomości młodych Europejczyków na temat korzyści płynących z transformacji sektora odzieżowego oraz pokazanie możliwości, jakie otwiera to przed konsumentami oraz firmami.
Komisja Europejska zachęca do dołączenia do kampanii, dzięki której dowiemy się, jak każdy z nas może przyczynić się do wprowadzenia zmian w branży odzieżowej i jak sprawić, by szybka moda wyszła z mody. Na stronie internetowej Komisji można przeczytać wypowiedzi oraz firm, które zaangażowały się w kampanię.
Dołącz do kampanii, używając filtra ReSet oraz hasztagu #ReFashionNow na portalach społecznościowych.
Więcej o inicjatywie można znaleźć tutaj.