News -

ReSet the Trend

,,ReSet the Trend" pod takim hasłem ruszyła nowa kampania Komisji Europejskiej, którem celem jest zachęcenie młodych Europejczyków do walki z fast fashion oraz szerzenie informacji o korzyściach środowiskowych płynących ze zrównoważonej produkcji tekstyliów.


Celem kampanii ,,ReSet the Trend" jest podniesienie świadomości młodych Europejczyków na temat korzyści płynących z transformacji sektora odzieżowego oraz pokazanie możliwości, jakie otwiera to przed konsumentami oraz firmami. 

Komisja Europejska zachęca do dołączenia do kampanii, dzięki której dowiemy się, jak każdy z nas może przyczynić się do wprowadzenia zmian w branży odzieżowej i jak sprawić, by szybka moda wyszła z mody. Na stronie internetowej Komisji można przeczytać wypowiedzi oraz firm, które zaangażowały się w kampanię. 

Dołącz do kampanii, używając filtra ReSet oraz hasztagu #ReFashionNow na portalach społecznościowych. 

Więcej o inicjatywie można znaleźć tutaj.

#Kampania    #KomisjaEuropejska

stopka strony