Zorientowany na ludzi
Przez ten rok otworzyłem się bardziej na świat – mówi Kevin, bohater pierwszego spotu promocyjnego Eurodesk Polska z cyklu “Od informacji do mobilności”. Oglądalność filmu rośnie z dnia na dzień.
Kevin przez rok był wolontariuszem w cypryjskiej organizacji pomagającej uchodźcom z Syrii. Wcześniej dzięki informacjom Eurodesk Polska uczestniczył w wielu międzynarodowych wymianach, szkoleniach i konferencjach.
Kevin jako jeden z pierwszych odpowiedział na apel Krajowego Biura Eurodesk Polska do osób, które skorzystały z działalności informacyjnej Eurodesk Polska. Jego historia była na tyle interesująca, że postanowiliśmy go odwiedzić z kamerą.
Film dostępny jest na fan page’u Eurodesk Polska. Do tej pory dotarł do blisko 18 tysięcy odbiorców.
Poszukiwania kolejnych bohaterów naszej kampanii promocyjnej cały czas trwają. Przypominamy. Nie jest ważne, z jakiej formy działalności informacyjnej Eurodesk Polska skorzystałeś (odpowiedź na pytanie, strona internetowa, Facebook, newsletter, eurodeskowy warsztat, prezentacja, publikacja, ulotka, wydarzenie…) ważne, że przyniosła Ci ona wymierne korzyści – dzięki niej wyjechałeś za granicę, zdobyłeś fundusze, zrealizowałeś projekt. A jeśli „dobra zmiana”, która ma miejsce w Twoim życiu osobistym lub zawodowym ciągle trwa (studiujesz, jesteś na wolontariacie za granicą, piszesz wniosek, realizujesz projekt, etc) – tym lepiej. Właśnie takich osób poszukujemy najbardziej. A jeśli chciałbyś podzielić się swoją historią, ale nie chcesz być bohaterem filmu - nie szkodzi. Opisz ją a opublikujemy ją na naszych stronach i w publikacjach.