News -

Znowu najlepsi!

W biurze Eurodesk Polska po raz kolejny wystrzeliły korki od szampana. Powód? Konsultanci i multiplikatorzy z Polski już po raz siódmy zorganizowali najwięcej wydarzeń w ramach kampanii Time to Move.


Time to Move to flagowy projekt Eurodesku, podczas którego co roku przez cały październik organizowane są wydarzenia dla młodzieży promujące możliwości rozwoju edukacyjnego i zawodowego oraz uczestnictwo w projektach mobilności. Podczas tegorocznej edycji kampanii konsultanci i multiplikatorzy Eurodesku z 30 krajów zorganizowali 1303 wydarzenia. Wzięło w nich udział blisko 15 tys. młodych europejczyków. Wydarzeniom lokalnym towarzyszyły inicjatywy koordynowane przez Europejskie Biuro Eurodesku: konkursy oraz cykl webinarów z ekspertami poświęconych takim tematom, jak wolontariat, studia czy praca za granicą. W Polsce odbyły się aż 152 wydarzenia (stacjonarne i online). Były to m.in. eurolekcje, spotkania o możliwościach europejskich, kafejki językowe oraz debaty. Podczas warsztatów furorę wśród młodzieży robiły eurodeskowe gry edukacyjne: wielkoformatowa „Time to Move” oraz Giga Jenga.

W tym roku kampania odbyła się już po raz jedenasty, zaś po raz siódmy to właśnie Polska zajęła pierwsze miejsce w klasyfikacji krajów. Drugie miejsce zajęła Turcja (123 wydarzenia), a trzecie – Portugalia (121 wydarzeń). 

#TTM    #TimeToMove

stopka strony