Wyrzucanie odpada
Rusza konkurs „Love Your Leftovers”, organizowany w ramach kampanii THINK.EAT.SAVE – reduce your foodprint. Cel jest jasny: walka z marnowaniem żywności.
Rusza konkurs „Love Your Leftovers”, organizowany w ramach kampanii THINK.EAT.SAVE – reduce your foodprint. Cel jest jasny: walka z nadprodukcją śmieci i marnowaniem żywności.
Organizatorzy przedsięwzięcia chcą wypromować i nagrodzić pomysły służące ochronie środowiska w skali globalnej, regionalnej i krajowej. Do konkursu może się zgłosić każdy, kto zna sposób, jak zmniejszyć ilość jedzenia trafiającego na śmietniki lub powtórnie wykorzystać odpady. Wystarczy zamieścić zdjęcie wyjaśniające ideę na profilu www.facebook.com/GreenUp.UNEP.
Zwycięzcy konkursu otrzymają aparat Nikon V1 lub jedną z 20 koszulek zaprojektowanych przez Vivienne Westwood. Wyniki zostaną ogłoszone 5 czerwca 2013 r., w Światowym Dniu Środowiska. Najciekawsze pomysły i zdjęcia trafią też na stronę internetową GreenUp oraz do publikacji Love Your Leftovers.
Termin przyjmowania zgłoszeń mija 26 maja 2013 r.
Więcej informacji na stronie:
www.greenup-unep.org/actions/love-your-leftovers.htm?lng=en#.UXe0JY6_3ZR