News -

UE: przetarg na ekspertów

Komisja Europejska zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie badań i analiz w obszarze edukacji. Uwaga – terminy naboru upływają już wkrótce!


Komisja poszukuje ekspertów, którzy:

 - przygotują analizy dotyczące współpracy pomiędzy sektorem uniwersyteckim a sferą biznesu w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem głównych trendów, wyzwań i szans. Celem opracowania powinno być zebranie gruntownej i wszechstronnej wiedzy na temat relacji między uczelniami a przedsiębiorcami w poszczególnych krajach oraz na temat istniejących regulacji mających wpływ na tę współpracę. Termin składania ofert upływa 10 września 2015 r.

 - przygotują analizy na temat wzmacniania znaczenia szkolnictwa wyższego, z uwzględnieniem trendów, stosowanych metod i narzędzi politycznych. Opracowanie ma przyczynić się do usprawnienia współpracy między państwami członkowskimi UE w dziedzinie szkolnictwa wyższego, m.in. poprzez wskazanie możliwości mierzenia ekonomicznego i społecznego znaczenia szkolnictwa wyższego oraz zidentyfikowanie i ocenę skuteczności różnego rodzaju narzędzi politycznych możliwych do wykorzystania przez rządy. Termin składania ofert mija 18 września 2015 r.

 - przygotują analizy na temat wpływu systemów rekrutacyjnych uczelni na efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym. Zadanie polega na opisaniu stosowanych w krajach UE selektywnych, otwartych lub mieszanych systemów rekrutacji na studia licencjackie oraz przeanalizowaniu, czy istnieje związek między zasadami naboru a efektami kształcenia. Termin składania ofert mija 15 października 2015 r.

 - przygotują analizy dotyczące systemów jakości i ram dla pracy z młodzieżą w Unii Europejskiej. Celem prac ma być zbadanie możliwości opracowania jednolitych wskaźników i ram prawnych. Efektem działań powinno być przygotowanie przystępnego podręcznika, zapewniającego wskazówki i wsparcie w zakresie podstawowych zasad odnoszących się do jakości oraz projektowania i wdrażania metod dotyczących jakości. Termin składania ofert mija 18 września 2015 r.

stopka strony