"Time to move" - konkurs graficzny
Zaprojektuj koszulkę, którą będą nosić uczestnicy kampanii "Time to move" i wygraj nagrody.
Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 13 lat, ale nie przekroczyły 30. Chodzi o zaprojektowanie wzoru koszulki promującego ogólnoeuropejską kampanię informacyjną Eurodesku "Time to move". Akcja potrwa przez cały październik. Jej celem jest zachęcenie młodych ludzi do zdobywania doświadczenia zagranicznego i mobilności.
Uczestnnicy konkursu nie muszą korzystać ze specjalistycznych programów graficznych. Wystarczy narysować jakiś motyw odręcznie, albo zrobić zdjęcie, które znajdzie się na koszulce.
Organizator przewidział trzy nagrody oraz nagrodę publiczności przydzieloną za pomocą publicznego głosowania online.
Do wygrania: Interrail Pass, walizka firmyEastpak, 6 miesięczny dostęp premium do Spotify, walizka firmy Fjällräven.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 października 2017.
Więcej informacji na stronie organizatora.