Time to Move 2018: rok rekordów!
Po raz trzeci z rzędu sieć Eurodesk Polska zorganizowała najwięcej wydarzeń ze wszystkich krajów uczestniczących w kampanii „Time to Move”.
„Time to Move” to ogólnoeuropejska kampania Eurodesku, której celem jest zachęcenie młodzieży do mobilności. Wydarzenia organizowane w ramach akcji odbywały się przez cały październik w 25 krajach europejskich.
Do akcji przyłączyło się 276 organizacji należących do sieci Eurodesk. Zorganizowały one 1000 wydarzeń, w których wzięło udział ponad 100 tys. młodych ludzi. To absolutny rekord w historii kampanii, która w tym roku organizowana była już po raz piąty.
Najwięcej wydarzeń ze wszystkich krajów uczestniczących w kampanii – po raz trzeci z rzędu – zorganizowała sieć Eurodesk Polska: aż 120! W Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Mińsku Mazowieckim, Kielcach czy Poznaniu młodzież mogła uczestniczyć w grach miejskich, warsztatach, koncertach, debatach, spotkaniach z wolontariuszami czy stypendystami Erasmusa.
Elementem kampanii był konkurs na opracowanie projektu graficznego „Time to Move”, który będzie wykorzystywany za rok. Z 225 zgłoszeń jury wybrało propozycje Camili z Portugalii i Sindy z Chorwacji. W głosowaniu publiczności wygrała Gabija z Litwy. Zwycięskie projekty można oglądać na europejskiej stronie Eurodesku.