Polscy studenci zwyciężyli w konkursie Google
Zespół studentów z warszawskich szkół wyższych wywalczył nagrodę AdWords Business Global Winner za najlepszą kampanię marketingu online.
W skład zespołu wchodzili Mateusz Rydlewski (Politechnika Warszawska, kapitan), Przemek Dmochowski i Agnieszka Żdanuk (oboje Szkoła Główna Handlowa) oraz Marek Janisiewicz i Paweł Zawadzki (obaj Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego).
Studenci zaplanowali kampanią internetową klubu Legia Warszawa - miała ona na celu zwiększenie regularności zakupów biletów na mecze, odzieży i akcesoriów dla fanów. Kampania trwała od 11 do 30 kwietnia 2014 i jej koszt wyniósł 250 dolarów (790 zł). Dzięki kampanii udało się wygenerować przychody w wysokości ponad 30 tys. zł, co przełożyło się na zwrot z inwestycji w wysokości 3083 proc.
Młodzi Polacy pokonali w konkursie 2520 zespołów z całego świata. W nagrodę studenci i ich opiekun - dr Tymoteusz Doligalski z Zakładu Wartości Klienta SGH - wybiorą się na tygodniową wycieczkę do Kalifornii, w czasie której odwiedzą siedzibę Google w Dolinie Krzemowej i poznają zespół Google Online Marketing Challenge pracujący w Googlepleksie.