Henkel Innovation Challenge 2012
Ruszyła 6. edycja międzynarodowego konkursu firmy Henkel na innowacyjne produkty lub technologie przyszłości. Do udziału zaproszeni są studenci z 25 krajów, w tym z Polski.
Zgłaszane pomysły powinny być zgodne z zakresem działalności firmy Henkel, czyli odnosić się do jednego z trzech obszarów biznesowych: kosmetyków, środków piorących i czystości lub klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Chodzi o takie produkty i technologie, które będą spełniać przewidywane oczekiwania i potrzeby konsumentów w 2050 r. oraz uwzględniać zasady zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności za środowisko.
Na zwycięzców czekają bilety na podróż dookoła świata o wartości 10 tysięcy euro. Zdobywcy drugiego miejsca otrzymają do podziału czek o wartości 4000 euro, zaś trzecie miejsce w konkursie zostanie nagrodzone czekiem na kwotę 2000 euro.
Studenci zainteresowani uczestnictwem proszeni są o rejestrowanie się w dwuosobowych zespołach na stronie www.henkelchallenge.com. Wstępna selekcja drużyn odbędzie się na poziomie lokalnym. Następnie wybrane zespoły będą rozwijać swoje pomysły przy wsparciu menedżerów firmy Henkel, aby zaprezentować je podczas krajowych lub regionalnych półfinałów w lutym 2013 r. W każdym półfinale wyłoniony zostanie jeden zespół, który otrzyma zaproszenie do zaprezentowania swojego projektu podczas międzynarodowego finału w dniach od 18 do 20 marca 2013 r. w Szanghaju.
Termin nadsyłania prac mija 12 grudnia 2012 r.
Więcej informacji na stronie:
www.henkel.pl/cps/rde/xchg/henkel_plp/hs.xsl/aktualnosci-2012-8701_henkel-innovation-challenge-6-9479_PLP_HTML.htm