Program TechSoup Polska
Program TechSoup zapewnia polskim organizacjom pozarządowym bezpłatny lub tańszy dostęp do najnowszych oprogramowań, sprzętów komputerowych i szkoleń.
Cel
Celem programu jest zapewnienie polskim organizacjom tańszego bądź bezpłatnego dostępu do rozwiązań cyfrowych. Powstałe oszczędności organizacje mogą przeznaczyć na realizacje swojej misji i celów. TechSoup Polska w ramach programu oferuje oprogramowanie, komputery i sprzęt sieciowy, dostęp do szkoleń oraz wsparcie techniczne.
Kto może aplikować
Aplikować mogą polskie organizacje pozarządowe, a w szczególności:
- fundacje;
- stowarzyszenia;
- organizacje kościelne i inne związki wyznaniowe zarejestrowane w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji;
- biblioteki i muzea publiczne.
Zasady
Z chwilą otrzymania od TechSoup wiadomości o zakwalifikowaniu do programu, można zalogować się na konto organizacji w serwisie www.techsoup.pl, dodać wybrane produkty do tzw. koszyka i potwierdzić zamówienie. Następnie należy opłacić fakturę proformę, którą TechSoup prześle na adres e-mail organizacji.
Formalności aplikacyjne
By przystąpić do programu należy zarejestrować się w systemie. W ciągu od 3 do 7 dni roboczych organizacja otrzyma wiadomość z informacją o wyniku kwalifikacji.
Dofinansowanie
Rejestracja i uczestnictwo organizacji w programie TechSoup Polska są bezpłatne. Dopiero, gdy organizacja chce zawnioskować o konkretny produkt, należy wnieść opłatę administracyjną przypisaną do produktu.